Ο Βαλακ με ερωτεύτηκε.....

Δεν ξέρω αν έχετε δει την ταινία "The Nun" με την καλογριά, η οποία κάθε άλλο παρά καλή και άγια είναι.

Θα σας συνιστούσα βεβαία να δείτε το "The conjuring 1&2" και μετά το "The Nun" για να καταλάβετε από την αρχή τι συμβαίνει.

Οι Black flag studios (Developers) είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν το παιχνίδι "Fear of Therapy" εμπνευσμένο από τον δαίμονα Βαλακ, που παρουσιάζεται στο "Conjuring2 & The Nun"



Το συγκεκριμένο παιχνίδι μου το έκανε δώρο ο κάλος μου φίλος Σίμος, για να παίξουμε μαζί, καθώς είχε σκοπό να το παίξει και με αλλά άτομα από την παρέα.

Ένα βραδάκι όπως ειμασταν στο discord, μου λέει σου έστειλα ένα δωράκι, για να το παίξουμε μαζί με τα παιδιά, και να το παίξω Live.

Με το που ανοίγω να δω το δώρο, βλέπω την φάτσα του Βαλακ και έκλεισα αμέσως το steam.

Πας καλά? Εγώ δεν πρόκειται να το κατεβάσω να το παίξω. Ειδικά τώρα που είναι βράδυ!!!!

Με λίγα λογία με πείθει να το κατεβάσω και παράλληλα μιλούσαμε για αλλά θέματα όσο το παιχνίδι κατέβαινε.

Ε, κάποια στιγμή κατέβηκε, και μου λέει να το ανοίξω απλά να πάρω μια ιδέα, και να το παίξουμε άλλη φορά.

(Έτσι νόμιζα....)

Το ανοίγω, και παθαίνω ένα τρεμούλιασμα, διότι πρώτη μούρη ήταν ο Βαλακ να με κοιτάζει ως σαν το αφράτο κρεατάκι που ήθελε να έχει στα δοντάκια του....



Να μη σας τα πολυλογώ, ξεκινάμε να το παίζουμε. Το παιχνίδι!

Με βοήθησε να φτιάξω τον χαρακτήρα μου, και μου πήρε λίγη ώρα ώσπου να την κάνω να δείχνει σαν να έχει κάνει 20 πλαστικές και να έχει καταπιεί και προβολέα.

Ξεκινάει το παιχνίδι, κι εγώ παιδιά κολλημένη πάνω στον Σιμό σαν την βδέλλα, και κάθε φορά που τον έχανα με έπιανε πανικός και φώναζα: Που ΕΊΣΑΙ? ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΧΆΘΗΚΑ, ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΟΝΉ ΣΙΜΟΟΟΟ!!!!

Ο Σίμος από την μια να γελάει, από την άλλη να προσπαθεί να με ηρεμήσει, κι εγώ απλά να είμαι σε φόβο και πανικό μαζί.



Καθώς ψάχναμε να βρούμε τα αντικείμενα που έπρεπε, ΞΑΦΝΙΚΆ ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΘΌΝΗ ΜΟΥ Η ΚΑΛΟΓΡΙΆ (ΒΑΛΑΚ)

Έχετε ακούσει φαντάζομαι στριγγλιες από ινδιάνους ή την Μαρία Κάλλας στο Αβε Μαρία.

Αν δεν έχετε ακούσει, ακούστε και θα καταλάβετε. Ε, η δικιά μου στριγγλια μπορώ να πω και επίσημα, ήταν πιο δυνατή από τους Ινδιάνους και την Μαρία Κάλλας.

Νομίζω ο Σίμος για λίγα δευτερόλεπτα έχασε την ακοή του, αλλά συνέχισε να γελάει και να κουνιέται πάνω κάτω, ενώ εγώ είχα γίνει κάτασπρη από τον φόβο μου.



Για όσο το παίξαμε,(διότι δεν καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας την αποστολή) Ο Βαλακ έπαιρνε εμένα, είχα δεν είχα ζωή.

Βρε δεν πάει να ήτανε μπροστά μου ο Σίμος? Οοοοχι εμένα έπαιρνε!!!!

Έχοντας χάσει λοιπόν, κλείνω γρήγορα γρήγορα το παιχνίδι, και του δηλώνω κοιτοντας τον στα ματιά, ότι ΕΓΏ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΖΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ.

Εννοείται και προσπάθησε να με ηρεμήσει, και να με βοηθήσει να καταλάβω ότι είναι ένα παιχνίδι, και δεν χρειάζεται να με πιάνει φόβος και πανικός.

Ε, βεβαία Σιμό μου, εσένα δεν σε έπιασε παρά μόνο 2 φόρες, ενώ εμένα κόντεψε να με κάνει μόνιμο κάτοικο στο κάστρο......

Παιδιά? ΉΤΑΝ ΠΟΛΎ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΌ, διότι η καλογριά πετάγεται ξαφνικά στην οθόνη και σου φεύγει η ψυχή καθώς παγώνει το δέρμα σου.

Η αλήθεια σκέφτηκα ότι έτσι ένιωσα και με αλλά παιχνίδια, και μετά από λίγες φόρες παιξίματος, ήμουνα εντάξει και μπορούσα να τα παίξω άνετα.

Χμμμμ.... Ναι..... Δε νομίζω για το συγκεκριμένο να το παίξω, αλλά ποτέ μην λες ποτέ.

Θα το μάθετε σε επόμενο άρθρο μου, μιας και θέλω να σας κρατάω ενήμερους για τις προόδους μου σε κάθε παιχνίδι που παίζω.

Πάντως ρίξτε και μια ματιά στο Κυρίως Website που έχουμε, να δείτε και σχετικά άρθρα για την ταινία "The Nun" και γενικότερα για παιχνίδια και άλλες ταινίες.



Περιμένω δίκες σας εμπειρίες αν παίξατε το παιχνίδι, και πως ήταν η πρώτη σας φορά!!!!

Comments

Popular Posts