Είστε να παίξουμε?

Σήμερα θέλω να παίξω με την παρέα μου. Μπορώ και μονή μου, αλλά η παρέα μου είναι μοναδική στο να πετάει ατάκες και να μου φτιάχνει την διάθεση.



Σε μια παρέα πάντα θα υπάρχουν 2 -3 ετοιμόλογοι με φοβερό χιούμορ και ατάκες, που θα σε κάνουν να κρατάς την κοιλιά σου από τα γέλια.

Στάνταρ θα υπάρχει και ένας ιδιότροπος, ο οποίος θα προσπαθεί να σας επαναφέρει στην τάξη, για την ομαλή διεξαγωγή του παιχνιδιού.

Αυτόν τον ιδιότροπο τον αγαπάμε όλοι και φροντίζουμε πάντα να του σπάμε τα νευρά, μόνο και μόνο να τον ακούμε να μας κάνει κήρυγμα για το πως πρέπει να παίζεται ένα παιχνίδι.

Υπάρχουν και τα ήσυχα μελή της παρέας τα οποία δεν μιλάνε πολύ, αλλά διασκεδάζουν να παίζουμε όλοι βοηθώντας ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί εμένα, έτσι ώστε να μπορώ να ακολουθώ και συνάμα να μαθαίνω.

Εννοείται υπάρχει και ο επαγγελματίας παίχτης που όντως γνωρίζει σχεδόν όλα τα παιχνίδια, καθώς έχει αφιερώσει χρόνια από την ζωή του παίζοντας και αποθηκεύοντας τις γνώσεις του στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου του.



Εγώ θα έλεγα ανήκω στην κατηγορία της ψυχαγωγίας εφόσον οι λέξεις που χρησιμοποιώ όταν παίζω, είναι καθ' όλα αστείες και πρωτάκουστες.

Γενικά όταν παίζω πετάω αστείες ατάκες ειδικά όταν χάνω ή με σκοτώνουν.

Όπως καταλάβατε είμαι ανταγωνιστική καθ' ότι Κριός.... Αλήθεια πως αντιδρά το κάθε ζώδιο όταν παίζει? Χμμμμ.... Θα το αναλύσουμε στο μέλλον.

Σαφώς και υπάρχουν διαξιφiσμοι, διαφωνίες και εντάσεις όταν παίζουμε, αλλά φροντίζουμε πάντα να λύνουμε τα θέματα επιτόπου για να μην υπάρχει αρνητική ενεργεία.

Άφησα τελευταίους τους ^Βαριεμαι/αααντε παμε/Ξερω γω... και τι να παίξουμε μωρέ.. ^

Είναι συνήθως εκείνοι που μετά δεν ξεκολλάνε και θέλουν κι άλλο και μάλιστα δεν σ αφήνουν να βγεις μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι.



Παίξτε με καλή παρέα, και να είστε σίγουροι ότι το γέλιο είναι εγγυημένο.

Τι λέτε? Είστε να παίξουμε?

Comments

Popular Posts