Η αίσθηση του να σε παρακολουθεί κάτι.....

Έχετε αισθανθεί ποτέ μια παρουσία στον χώρο σας, χωρίς να μπορείτε να το εξηγήσετε, αλλά και να μην μπορείτε να το πείτε για να μη σας περάσουν για τρελούς?

Νομίζω σε αρκετούς έχει τύχει και έχουν συμβιβαστεί με αυτό, ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν 100αρι ενεργοποιώντας μέχρι και το ηφαίστειο της Σαντορίνης από τον φόβο τους.

Θα σας πω μια ιστορία που μου έχει τύχει αρκετές φόρες και πάντα με ανατρίχιαζε, διότι δεν μπορούσα να το εξηγήσω και αυτό με τρόμαζε ακόμα πιο πολύ.




Πριν από χρόνια και οντάς Ελλάδα ακόμα, καθόμουν στο σαλόνι και έπαιζα SL (Second life) το οποίο έχει να κάνει με avatars.

Ξαφνικά ένιωσα μια ανατριχίλα και έναν τρόμο έτσι στα καλά καθούμενα.

Ένιωθα μια παρουσία στον χώρο που δεν μπορούσα να δω αλλά μπορούσα να νιώσω, όπως και την ιστορία με τον Πάππου μου που είχα γράψει πριν μέρες, μόνο που αυτή η παρουσία δεν μου ήταν γνώριμη.




Έβγαλα τα ακουστικά και ένιωσα να παγώνω και από μέσα μου να λέω το Πάτερ ημών.

Στο τσακ ήμουνα να ουρλιαξω και να φωνάξω την μαμά μου να έρθει να ηρεμήσω.

Κοίταζα γύρω γύρω και είχα την αίσθηση ότι κάτι θα πεταχτεί από κάπου και θα πάθω έμφραγμα, κοινώς να μείνω στον τόπο.

Ξεκίνησα να το αναλύω στο μυαλό μου να ηρεμήσω και παράλληλα ξεκίνησα να μιλάω με μια φίλη μου στο παιχνίδι, να νιώσω ασφάλεια.

Η παρουσία ήταν έντονη για περίπου 2 με 3 λεπτά, αν θυμάμαι καλά.

Ευτυχώς ξύπνησε η μαμά μου και μόλις την είδα ηρέμησα και η παρουσία εξαφανίστηκε.

Θα έλεγα η δύναμη της μάνας ότι εξαφάνισε την παρουσία, αλλά ίσως και να ήταν μόνο για 2 με 3 λεπτά.

Μου έχει τύχει και άλλες φόρες, οπού είχα πάλι τα ίδια συμπτώματα, και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο όλο αυτό.





Προσπάθησα να είμαι ήρεμη όλες τις φόρες και να λέω στον εαυτό μου ότι αν όντως υπάρχει κάτι, θα βρει τρόπο να επικοινωνήσει αν θέλει κάτι να σου πει.

Ξέρω σας φαίνεται παράξενο ή ψεμμα, αλλά πίστεψε με δεν είναι ούτε παράξενο ούτε ψεμμα.

Σίγουρα υπάρχουν πνευματα/φαντασματα.

Το πιστεύω!! Εξ' άλλου τόσα και τόσα έχουμε διαβάσει και μάλιστα έχουν γίνει και ταινία ως αληθινές ιστορίες.

Εάν πάτε στο κεντρικό μας Website θα δείτε ταινίες που είναι true story....

Χαίρομαι πολύ που μπορώ και μοιράζομαι μαζί σας τέτοιου είδους ιστορίες.

Ελπίζω να δω και μια δική σας γραμμένη κάτω στα σχόλια, και να την αναλύσουμε μαζί.



Ποτέ δεν ξέρεις ποιος ή τι σε παρακολουθεί........

Comments

Popular Posts