Η εξέλιξη μου στο Phasmophobia

Σε προηγούμενο άρθρο σας είχα αναλύσει πως ξεκίνησα να παίζω, πως ένιωθα και πως μου φαινόταν το παιχνίδι.

Πλέον μετά από 3 μήνες μπορώ να πω, είναι του χεριού μου και δεν με τρομάζει να παίζω σε μεγάλα μέρη όπως Φυλακή Άσυλο κλπ.



Το μόνο που δεν μπορώ να ξεπεράσω και δεν θέλω κιόλας, είναι όταν πεθαίνει κάποιος να τον αφήνουμε πίσω.

Θέλω να μπαίνει στο Βανακι να φεύγουμε όλοι μαζί.

Αυτό εγγειται καθαρά στην ψυχολογία μου και δεν είναι κάτι που θα ξεπεράσω εύκολα και να το δω σαν ένα απλό παιχνίδι.

Πλέον δεν έχω φόβο με το να πεταχτεί ένα φάντασμα μπροστά μου, όπως επίσης δεν με τρομάζει να πεθάνουν οι άλλοι πρώτα κι εγώ να πρέπει να φέρω εις πέρας την αποστολή.

Έχω φτάσει σ ένα σημείο που σκέφτομαι πρακτικά το πως θα βρούμε το φάντασμα χρησιμοποιώντας τα εργαλεια/αντικειμενα, καθώς και πως να βοηθήσω την ομάδα μου στο να βρούμε τα καταραμένα αντικείμενα ή το κόκκαλο, χωρίς να χάνουμε χρόνο.



Μπορώ να ηγηθώ κατά κάποιο τρόπο στο πως θα κινηθούμε, έχοντας μάθει από τους Gamehauntings και την παρέα, μιας και πάιζαν πολύ πριν από μένα.

Είναι ένα παιχνίδι που μ αρέσει και παρόλο που είναι horror game, γελάω απίστευτα με τις ατάκες και τα σαρδάμ που κάνω κυρίως εγώ.

Έχουμε λοιπόν το professional που σου δίνει 3 στοιχειά, οπού μπορείς εύκολα να βρεις το φάντασμα, το nightmare που σου δίνει 2 στοιχειά να βρεις το φάντασμα και το insanity που σου δίνει 1 στοιχείο για να βρεις το φάντασμα.




Αν είσαι οι Gamehauntings το βρίσκεις στο insanity. Αν δεν είσαι? Είχαμε.....

Σκοπός είναι να μάθεις τι δίνει το κάθε φάντασμα και τι activities κάνει.

Πχ το Poltergeist πετάει πράγματα σαν τρελό. To Yurei κλείνει πόρτες κανονικά και ρίχνει σαν τρελό το sanity.

Για περισσότερες πληροφορίες, σε επόμενα άρθρα ή παίξτε το παιχνίδι.

Υπάρχει όμως και μια λεπτομέρεια που δεν την ήξερα, με αποτέλεσμα να με μπερδεύει και να διαβάζω τι κάνει το κάθε φάντασμα.

Όπως προανέφερα πιο πάνω υπάρχουν κάποιες χαρακτηριστικές δραστηρίοτητες που κάνει το κάθε φάντασμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα τις κάνει πάντα......




Πως λοιπόν καταλαβαίνεις τι φάντασμα είναι? Εκεί λοιπόν χρησιμοποιείς Parabolic, salt, Lights, doors, και ότι άλλο, για να καταλάβεις.

Εύκολο παιχνίδι δεν το λες, αλλά σίγουρα σε σχέση με αλλά, είναι.

Στην αρχή ήμουν τόσο επηρεασμένη, που κάποιος έριχνε καταλαθος ένα πηρουνι κάτω και φώναζα: Polter polter!!!!

Φαντάζεστε τους συνάδελφους μου να με κοιτάνε με απορία λέγοντας: E?

Κάποιες φόρες κοίταζα τις πόρτες, μπας και δω ultraviolet, δηλαδή δαχτυλικά αποτυπώματα....

Μιλάμε για κόλλημα όχι αστεία!!!!

Οποια/οποιος θέλει να παίξει μαζί μου, μπορεί να μου στείλει μήνυμα, να παίξουμε μαζί και να αποκτήσουμε ακόμα πιο πολλές γνώσεις.



Προχθές ξεκίνησα και το Fear Therapy. Υπομονή μέχρι το επόμενο άρθρο αν θα ζω, διότι με τα jumpscares, τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Τι λέτε λοιπόν? Πάμε Phasmo????

Comments

Popular Posts