Ο φίλος που σε κάνει να γελάς, ακόμα και σε Horror game!!!

Σας έχω γράψει σε προηγούμενα άρθρα πόσο μου αρέσει να παίζω Phasmophobia σωστά?

Πλέον έχω φτάσει σ ένα σημείο που πηγαίνω μονή μου σε μεγάλα μέρη όπως φυλακές, γυμνάσιο κλπ.

Σιγά σιγά ξεπερνάω και την ιδέα να το δίνουμε, χωρίς να περιμένω να μπουν όσοι πεθάναν στο βανακι.

Ε, παιδιά ξέρω τι θα πείτε, αλλά ο κάθε άνθρωπος έχει και τα κουσούρια του.

Νομίζω ότι αν αφήσουμε κάποιον πίσω, θα μείνει η ψυχή του εκεί, και σαν συναίσθημα δεν μου αρέσει καθόλου.

Πρόσφατα λοιπόν έπαιξα με την παρέα μου, και συγκεκριμένα με τον φίλο μου τον Max (Γιάννη) ο οποίος με εξέπληξε, διότι δεν γνώριζα ότι στο παρελθόν είχε παίξει Phasmophobia.

Ξεκινάει το παιχνίδι, και βλέπω έναν Μax, να παίζει με το pc στο βανακι ενώ όλοι μας πήραμε τα πράγματα που έπρεπε, για να πάμε να βρούμε το φάντασμα.



Είχα αρχίσει ήδη να γελάω νευρικά, ενώ ήμουν ήδη μέσα στο σπίτι.

Οι 3 μας ψάχναμε με τα στοιχειά που είχαμε βρει, και αφού βρήκαμε το φάντασμα έπρεπε να κάνουμε και τα εξτρά σαν αποστολή, για να ολοκληρώσουμε την αποστολή.

Ενώ ειμασταν έτοιμοι να κρυφτούμε βάζοντας τα απαραίτητα αντικείμενα, βλέπω έναν Max να κρατάει ένα κερί αναμενο και να περιφέρεται σε όλο το σπίτι.

Το γέλιο που έριξα δεν περιγράφεται!!!!

Δε μπορώ να σας πω τι λέγαμε, διότι θα μας πάρει ώρα, αλλά φαντάζεστε φαντάζομαι!!

Το γέλιο είναι ότι ενώ είχαμε πεθάνει όλοι, είχε μείνει μόνο ο Max κρατώντας ένα κερί, να φέρει εις πέρας την αποστολή.

Εμείς στο σπίτι να παρακολουθούμε την εξέλιξη, και ο Max να τρέχει γύρω γύρω από το τραπέζι και κάτω στο υπόγειο μ ένα κερί στο χέρι.



Δε σταμάτησα να γελάω παρά μονo όταν τελείωσε η συγκεκριμένη αποστολή.

Έχω πει σε αλλά άρθρα ότι σημαντικό είναι να παίζεις με καλή παρέα για πολλούς λογούς.

Ο κυριότερος? Να περνάς καλά και να γελάει η ψυχή σου!!

Υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό?



Κάπου εδώ να πω ότι έμαθα και λίγα πράγματα που δεν ήξερα από τον Max για φαντάσματα.

Όσο άφορα το παιχνίδι, νομίζω είμαι αρκετά καλή, και μέρα με την μέρα εξελισομαι που λένε.

Δεν περίμενα να μου αρέσει το παιχνίδι τόσο πολύ, καθώς είχα αναφέρει ότι δεν το έπαιζα διότι το θεωρούσα πολύ δύσκολο, και ότι δεν είμαι αρκετά έξυπνη να το καταλάβω.

Πλέον δεν πιστεύω ότι δεν είμαι αρκετά έξυπνη, αλλά ότι δεν ήμουν έτοιμη να δώσω μια ευκαιρία στον εαυτό μου και στο παιχνίδι.

Η καλύτερη στιγμή επίσης είναι όταν παίζω live on stream με τους Gamehauntings, οπού περνάω τέλεια.



Έχω ξεκινήσει να παίζω και αλλά παιχνίδια, τα οποία είναι αρκετά τρομακτικά, αλλά με την παρέα ο φόβος μειώνεται λίγο και είναι πιο διασκεδαστικά.

Προχθές έπαιξα το Fear Therapy και ήμουν άνετη χωρίς να με πιάνει φόβος ή να πετάγομαι όπως την πρώτη φορά.

Ναι σωστά καταλάβατε, Έπαιζα με την παρέα μου!!

Στο επόμενο άρθρο θα σας περιγράψω πως ένιωσα την πρώτη φορά που έπαιξα Fear Therapy....

Μείνετε συντονισμένοι, και αν έχετε παρόμοια εμπειρία με την παρέα σας, θα ήθελα πολύ να το μάθω, βλέποντας τα σχόλια σας!!!!

Ποιος είναι για Horror game?

Comments

Popular Posts